Image
Image

Shapee Maternity Belt

Image

1.  双重加压束腰

双重加压束腰收腹更有效

2.  尺码无忧

可随自身腰围自由调整

3.  透气面料

适合长时间使用

Image

1.  三重加压束腰

三重加压束腰收腹更有效

2.  强弹力, 伸缩自如

更有效的支撑腹部,紧而不勒

3.  透气面料

适合长时间使用

Image

1.  三重加压束腰

三重加压束腰收腹更有效

2.  强弹力, 伸缩自如

更有效的支撑腹部, 紧而不勒

3.  透气面料

适合长时间使用

博客累计评价

Image

Shapee Belly Wrap & Hips Wrap Plus+ Review

Every women, especially new moms after having their babies will want to be slim or return to their pre-pregnancy size ASAP (including me)! In this post, I will introduce Shapee's New product designed for mothers to keep control of their body shape and as well as to reduce their size and helps uterus to return to original size sooner. I am sure most of the mommies...

Image

Belly Wrap Basic dan Hips Warp Plus dari Shapee

BELLY WRAP BASIC dan HIPS WRAP PLUS dari SHAPEE ni senang cakap dalam bahasa kita, ianya bengkung moden. Bengkung ni memang antara benda yang wajib ada bagi ibu-ibu yang nak kembali ramping selepas bersalin. Ada sesetengah orang zaman sekarang, bengkung yang lilit tu dah taknak guna, nak pakai yang moden zap zap je siap. Zap zap pun buka boleh zap zap saja, nak kena pilih yang selesa juga kan, kalau yang jenis pakai sekejap dah terasa gatal, mulalah ramping ke mana, bengkung ke mana... Lupa sekejap nak jadi cun melecun selepas bersalin...

Image

Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE

Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE | Kemain teruja aku nak bersalin tak lama lagi, sedikit demi sedikit aku persiapkan kelengkapan selepas bersalin. Antara barang yang wajib aku sediakan, mestilah bengkung. Penting sangat bengkung ni untuk mereka yang bakal bersalin untuk menjaga bentuk badan supaya kembali langsing macam anak dara. Biar bersalin banyak kali, asalkan bentuk badan kekal gitew. 

 

Bengkung moden dari Shapee sebenarnya lebih...

顾客累计评价

Image
Image

Super Sale 2018

凡购买任何一件

@ 20% 折扣

输入您的名字和E-Mail即可获得优惠卷

Shapee Malaysia Copyrights © 2018

Create a free landing page —