Image
Image

Shapee Maternity Belt

Image

1.  Double Compression Design

Powerful Support Abdominal Lifting

2.  Adjustable Velcro Design

Powerful Stretch & Custom Fit

3.  Breathable Fabric

Long Hour Wearing

Image

1.  Triple Compression Design

Powerful & Stretch Compression

2.  Reinforced Belt

Stronger Belly Support

3.  Breathable Fabric

Long Hour Wearing

Image

1.  Triple Compression Design

Powerful & Stretch Compression

2.  Reinforced Belt

Stronger Hip Support

3.  Breathable Fabric 

Long Hour Wearing

Blogger Reviews

Image

Shapee Belly Wrap & Hips Wrap Plus+ Review

Every women, especially new moms after having their babies will want to be slim or return to their pre-pregnancy size ASAP (including me)! In this post, I will introduce Shapee's New product designed for mothers to keep control of their body shape and as well as to reduce their size and helps uterus to return to original size sooner. I am sure most of the mommies...

Image

Belly Wrap Basic dan Hips Warp Plus dari Shapee

BELLY WRAP BASIC dan HIPS WRAP PLUS dari SHAPEE ni senang cakap dalam bahasa kita, ianya bengkung moden. Bengkung ni memang antara benda yang wajib ada bagi ibu-ibu yang nak kembali ramping selepas bersalin. Ada sesetengah orang zaman sekarang, bengkung yang lilit tu dah taknak guna, nak pakai yang moden zap zap je siap. Zap zap pun buka boleh zap zap saja, nak kena pilih yang selesa juga kan, kalau yang jenis pakai sekejap dah terasa gatal, mulalah ramping ke mana, bengkung ke mana... Lupa sekejap nak jadi cun melecun selepas bersalin...

Image

Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE

Bengkung Moden Selepas Bersalin | SHAPEE | Kemain teruja aku nak bersalin tak lama lagi, sedikit demi sedikit aku persiapkan kelengkapan selepas bersalin. Antara barang yang wajib aku sediakan, mestilah bengkung. Penting sangat bengkung ni untuk mereka yang bakal bersalin untuk menjaga bentuk badan supaya kembali langsing macam anak dara. Biar bersalin banyak kali, asalkan bentuk badan kekal gitew. 

 

Bengkung moden dari Shapee sebenarnya lebih...

Customer Reviews

Image
Image

Super Sale 2018

BUY ANY with

20% Discount

Simply enter your name & email to get the promo code now !

Shapee Malaysia Copyrights © 2018

Create a free landing page —